Filtrar per

Temàtiques

  • Comunicació i Sociologia

Format

Col·lecció: Manuals

Elements 1 a 12 d'un total de 30

Cent dies, una imatge. Com crear la imatge d'un... Pau Canaleta

Sinopsi

La imatge d’un govern es configura, en bona mesura, en els seus cent primers dies. Aquest és el període de gràcia que tot governant ha de saber aprofitar per transmetre una imatge positiva del govern, que duri tota la legislatura. El llibre d’en Pau Canaleta ens ofereix cinquanta claus indispensables que qualsevol govern -ja sigui nacional, regional o local- hauria de tenir en compte si vol comunicar de forma eficient i construir-ne una imatge positiva que es perllongui al llarg del mandat. Com es construeix aquesta imatge? Com es pot incidir en ella? Quan comença a consolidar-se entre els ciutadans? De quines eines disposem? Són algunes de les preguntes que Pau Canaleta respon en aquest llibre dirigit a polítics, governants i tots aquells interessats en la comunicació política.

Veure fitxa

Paper 10.50 €
Epub 5.99 €
Pdf 10.50 €

Comunicació persuasiva per a l'entrevista de feina Georgina Aran Selvaggio

Sinopsi

"La millor entrevista és la que et permet saber el més encertadament possible en qui pots CONFIAR per poder-li delegar, com si fossis tu mateix, qualsevol missió. Com fer bé aquells primers minuts d'obertura de la confiança? La Gina Aran dóna algunes claus increïblement eficaces per a aspirants a un lloc i per a les persones que l'ofereixen. He contractat personalment més de 650 persones. Us garanteixo que val la pena escodrinyar la brillant Aran." Sergio Lujambio Irazábal

Veure fitxa

Paper 11.50 €
Epub 5.99 €
Pdf 11.50 €

Parlar o comunicar? Jordi Adell Herrera

Sinopsi

Parlar o comunicar? Aquesta és la pregunta que hem de fer-nos a l'hora de pensar en el nostre discurs. Estructurar les presentacions en públic ens ajuda a tenir encert en la comunicació. Aquest llibre pretén dotar-nos de les eines necessàries per poder fer la nostra preparació amb ordre i creativitat alhora. Mentre s’ha escrit s’ha reflexionat sobre les fases de preparació i presentació d’aquest mateix llibre. Pensar en el públic, en els objectius, en els espais, en l'obertura, en les evidències i en el tancament adequat. Aquesta és una tasca obligada per assolir l'èxit en comunicació.  

Amb aquest llibre aprendràs sobre: Comunicació; cara a cara; estructurar una presentació; parlar en públic; inici d’un discurs; evidències en comunicació: tancaments de presentació; els públics en comunicació; persuadir el públic; oratòria; tipus de públic; discurs memorable; oradors; presentacions eficients; conferències



Veure fitxa

Paper 12.00 €
Epub 5.99 €
Pdf 12.00 €

Llenguatge eficaç, comunicació cordial Josep Maria Basart Muñoz

Sinopsi

La manera en què ens comuniquem va molt lligada a la manera com veiem  el món i com entenem les relacions amb els altres. Aquest llibre està al servei del conreu de la nostra capacitat per a fer servir el llenguatge per comunicar-nos de manera eficaç i alhora cordial. Això vol dir, de manera adeqada, concisa i entenedora, atents als significats i a les implicacions d’all que diem. Però, també, amb una actitud acollidora que incorpori, sense reserves, interès i empatia envers l’altre. Amb aquest llibre aprendràs sobre: comunicació;  llenguatge;  relacions humanes;  argumentació;   raonament;  debatre;  dialèctica;  cordialitat;  anàlisi crítica;   avaluar;  dialogar;  fal·làcies;  racional;  raonable


Veure fitxa

Paper 12.00 €
Epub 5.99 €
Pdf 12.00 €

Manual de comunicació per a ajuntaments petits ... Marc Sureda i Pons i Lourdes Torres i Plana

Sinopsi

Fruit de l’experiència personal dels autors complementada amb un treball de camp on s’han enquestat diversos periodistes en actiu que constantment estan en contacte amb ajuntaments d’arreu de Catalunya neix aquest manual de comunicació per ajuntaments petits (i no tan petits). Una eina pensada per a tècnics i també per a polítics municipals, que en el seu dia a dia desenvolupen tasques de comunicació i de relació amb els mitjans de comunicació locals i comarcals de la seva àrea d’influència.

Veure fitxa

Paper 12.00 €
Epub 6.49 €
Pdf 12.00 €

Com ser dels primers a Google sense pagar Helena Casas Romero, Montserrat Peñarroya Farell

Sinopsi

Avui en dia, aconseguir visibilitat per als nostres llocs web i per als nostres negocis, és indispensable si volem aprofitar el potencial d'Internet com a eina per promocionar-nos i per vendre més. En aquest llibre podem trobar les claus del posicionament natural als cercadors. Com, de manera senzilla i sense coneixements tècnics, podem millorar espectacularment el posicionament del nostre lloc web a Google i a la resta de cercadors. Els primers capítols estan dedicats a entendre com funcionen els cercadors: com aconsegueixen llegir les pàgines del nostre lloc web, què podem fer per accelerar-ne la lectura i què hem de fer per estar segurs del fet que,a mesura que actualitzem el contingut del nostre lloc web, Google també l'actualitza. Els capítols centrals estan dedicats a entendre com Google ordena els resultats de les cerques, i què hem de fer si volem que interpreti bé els nostres continguts i ens posicioni entre els primers. Finalment, el llibre ens mostra eines que ens ajudaran a entendre millor el nostre posicionament.

Veure fitxa

Paper 12.00 €
Epub 5.99 €
Pdf 12.00 €

Com escriure clar Jordi Pérez Colomé

Sinopsi

Cada dia s'escriu més. Gràcies a Internet, dediquem més temps a missatges, correus i informes. L'objectiu principal de tot text és que una altra persona el llegeixi i l'entengui. Cal ser clars. Quan escrivim, la claredat es dóna per òbvia. No ho és. Escriure clar no és tan fàcil com sembla. La simplicitat requereix esforç i pràctica. Aquest llibre ofereix un decàleg en deu capítols perquè la nostra comunicació sigui més fluïda. Els dos més importants són "El lector mana" i "Si una paraula sembla innecessària, de segur que ho és". Qui es dediqui a escriure o ho hagi de fer sovint tindrà més interès a saber com escriure clar. Però sempre es bo per a tots evitar confusions, ser conscients del que escrivim, els recursos que tenim a mà i el públic al qual ens adrecem. La claredat no és sempre el mateix que la qualitat. Hi ha novel·listes foscos i ningú no dubta del seu mèrit. Una cosa semblant passa amb els pintors abstractes. En aquests casos, s'acostuma a dir que primer van dominar la tècnica i després van buscar altres vies d'expressió. La claredat és el domini d'aquesta tècnica bàsica en l'escriptura. És el fonament de la nostra veu. Quan es domina, l'estil pot créixer cap on sigui. Per començar, ja és molt ser clars.

Veure fitxa

Paper 12.00 €
Epub 6.49 €
Pdf 12.00 €

Una paraula val més que mil imatges Jordi Caballé May

Sinopsi

La creativitat no és innata. El copywriting s’aprèn. De la mateixa manera que podem treballar els músculs del cos, podem entrenar el cervell a pensar de manera creativa. 

Aquest llibre pretén explicar què és el copywriting o la redacció publicitària, els seus principis, les funcions del redactor, el procés de conceptualització, el poder de l’storytelling per explicar bones històries, i el paper de l’humor per captar l’atenció. Combina teoria i pràctica amb una activitat al final de cada capítol.

El que és difícil no és escriure per a diferents mitjans o entorns digitals, sinó escriure bons textos amb un propòsit concret: persuadir a qui els llegeix.

Veure fitxa

Paper 15.00 €
Epub 6.49 €
Pdf 15.00 €

Xarxes socials. Fonaments i aplicacions Agustí Canals Parera, Albert Díaz Guilera

Sinopsi

Les xarxes socials com a estructures de relació entre persones han existit sempre, però darrerament interessants descobriments sobre les seves propietats i la seva popularitat als mitjans socials en línia, n'han incrementat l'interès. Aquest volum constitueix una introducció interdisciplinària, senzilla però rigorosa, al fenomen de les xarxes socials. El contingut es divideix en tres parts. En una primera part, es presenten els fonaments generals del que ja sovint s'anomena la "ciència de les xarxes" i que s'ha anat desenvolupant amb les aportacions de diverses disciplines des de mitjans del segle passat fins a l'actualitat. La segona part es dedica a repassar les característiques específiques de les xarxes socials, és a dir, d?aquelles xarxes en les quals els nodes són persones o grups de persones i els lligams relacions socials. Finalment, la tercera part aprofundeix en un dels aspectes més interessants de les xarxes socials: la seva funció clau en els fenòmens de transmissió d'informació i creació i difusió de coneixement

Veure fitxa

Paper 15.00 €
Epub 6.49 €
Pdf 15.00 €

El "jefe" parla (Locuta Rex) Lluís Pastor

Sinopsi

Aquest no és el típic llibre per a millorar la comunicació dels directius. Descobreix un mètode eficaç basat en tres elements: la claredat, l’atracció i la persuasió.
Amb aquest llibre aprendràs sobre: comunicació;  lideratge;  comunicació no verbal;  organització; persuasió;  discurs; argumentació;  equip;   veu;   claredat;  coaching;  funció directiva;   atracció.

Veure fitxa

Paper 15.00 €
Epub 6.99 €
Pdf 15.00 €

Informes per a la presa de decisions Conxita Golanó

Sinopsi

Has d’escriure un informe i no saps per on començar? O només vols perfeccionar les destreses que ja tens?
Tant se val el punt on siguis. En aquesta guia hi trobaràs, pas a pas, eines i recursos que impulsaran les teves destreses per a comunicar amb més impacte i per a la presa de decisions. Aprendràs, entre d’altres coses: a explorar els problemes de gestió des d’una perspectiva àmplia; a formular i respondre preguntes d’investigació; a seguir uns processos sistemàtics de recollida i d’anàlisi de dades; a comunicar els resultats en formats versàtils, a mida de les necessitats d'audiències diferents. 

Veure fitxa

Paper 16.00 €
Epub 7.49 €
Pdf 16.01 €

Retòrica Exprés. 2a ed. Lluís Pastor

Sinopsi

Comunicar en públic sol generar en les persones un estrès que de vegades resulta insuportable. Qui vol comunicar en públic amb correcció ho fa. Només és necessari voler fer-ho i dotar-se d'un sistema que ajudi a controlar la nostra comunicació: el nostre discurs o el nostre text escrit. Aquest llibre l'orientarà sobre com millorar la seva motivació per comunicar i el proveirà d'un sistema ràpid, fàcil i fiable de construir comunicacions amb èxit.

Veure fitxa

Paper 17.00 €
Epub 7.99 €
Pdf 17.00 €

Elements 1 a 12 d'un total de 30