Filtrar per

Temàtiques

  • Comunicació i Sociologia
  • Economia, Empresa i Turisme
  • Ciència, Tecnologia, Informàtica, Telecomunicacions i Indústria
  • Societat i Societat de la Informació i del coneixement

Col·lecció: Manuals

Elements 1 a 12 d'un total de 82

Introducció a l'econometria AAVV

Sinopsi

Veure fitxa

Paper 13.50 €

Consolidació d'estats comptables Francisco Javier Castillo Navarro i Josep M. Salas Puig

Sinopsi

La formació d'un expert comptable passa inevitablement per entendre el procés d'elaboració i el resultat de la consolidació d'estats comptables. Aquesta forma de presentar la informació econòmica i financera de les empreses té una importància capdal en un context econòmic caracteritzat per la profusió de grups de societats. Aquesta obra té com a finalitat proporcionar els coneixements necessaris per tal de saber interpretar adequadament l'estructura dels comptes anuals consolidats de qualsevol grup.

Veure fitxa

Paper 21.00 €
Pdf 21.00 €

Introducció al màrqueting AAVV

Sinopsi

El concepte de màrqueting estableix com a filosofia que les organitzacions que donen prioritat a la satisfacció del consumidor acostumen a tenir èxit en els objectius empresarials. En aquesta obra els autors intenten establir els principis fonamentals al voltant dels quals s'estructura aquesta omnipresència del màrqueting que, si bé és reconeguda majoritàriament, encara presenta moltes diferències pel que fa a l'aprofitament de les seves possibilitats.

Veure fitxa

Paper 21.50 €
Pdf 21.50 €

L'era de la informació. Vol. III. Canvi de mil·... Manuel Castells

Sinopsi

El volum final de la trilogia de Manuel Castells està dedicat als processos del canvi global social que indueix la interacció entre xarxes i identitat. Castells estudia empíricament l'esfondrament de la Unió Soviètica, i es remunta a la incapacitat de l'estatisme industrial de gestionar la transició a l'era de la informació. Mostra l'aparició de la desigualtat, la polarització i l'exclusió social arreu del món, centrant-se en l'Àfrica, la pobresa urbana i la greu situació dels nens. Documenta la formació d'una economia criminal global que afecta profundament l'economia i la política de molts països. Analitza els fonaments polítics i culturals de l'aparició del Pacífic asiàtic com a regió important crítica en l'economia global. Reflexiona sobre les contradiccions de la unificació europea, i proposa el concepte de l'estat xarxa. En la conclusió general de la trilogia, inclosa en aquest volum, Castells uneix els fils dels seus arguments i de la seva recerca i presenta una interpretació sistemàtica del nostre món.

Veure fitxa

Paper 23.50 €

L'era de la informació. Vol. II. El poder de la... Manuel Castells

Sinopsi

Aquest volum és una anàlisi de les dues grans tendències oposades que perfilen el món actual: la globalització i la identitat. La revolució de la tecnologia de la informació i la reestructuració del capitalisme han induït la societat xarxa i han donat pas a la globalització de les activitats econòmiques estratègiques, a la flexibilitat i la inestabilitat del treball i a una cultura de la virtualitat real. Tot i així, juntament amb la transformació del capitalisme i la desaparició de l’estatisme, s’ha produït una potent onada d’expressions d’identitat col•lectiva. Aquestes expressions plantegen un repte a la globalització en nom de la singularitat cultural i el control de la vida i l’entorn. Aquest és un llibre d’una profunda importància per a entendre com s'està transformant el món en el començament de segle.

Veure fitxa

Paper 24.50 €

L'era de la informació. Vol. I. La societat xarxa Manuel Castells

Sinopsi

Aquest llibre, el primer de la revolucionària trilogia de Manuel Castells, és una anàlisi de la dinàmica econòmica i social de la nova era de la informació. Es basa en una recerca duta a terme als Estats Units, Àsia, Amèrica Llatina i Europa, i té com a objectiu formular una teoria sistemàtica de la societat de la informació que expliqui els efectes fonamentals de la tecnologia de la informació en el món contemporani. Actualment, l’escenari polític principal són els mitjans de comunicació, i els mitjans de comunicació no han de retre comptes polítics. Manuel Castells descriu el ritme accelerat de la innovació i la transformació social. Examina els processos de globalització que amenacen de fer prescindibles països i pobles sencers en ser exclosos de les xarxes informacionals. Investiga la cultura, les institucions i les organitzacions de l’empresa xarxa i la transformació concomitant del treball i l’ocupació. Mostra que en les economies avançades actuals la producció es concentra en una part de la població amb educació d’una edat compresa entre vint-i-cinc i quaranta anys. Suggereix que l’efecte d’aquesta tendència accelerada pot ser no l’atur en massa, sinó la flexibilització extrema i la individualització del treball, i, en conseqüència, una estructura social altament segmentada.

Veure fitxa

Paper 28.50 €

Física per a estudiants d'informàtica (nova edi... AAVV

Sinopsi

Para AÑADIR A NUEVA WEB

Veure fitxa

Paper 36.70 €
Epub 14.99 €
Pdf 36.70 €

Tècniques de les relacions públiques Jordi Xifra

Sinopsi

Les relacions públiques, en tant que funció estratègica de les organitzacions, consisteixen en un procés estratègic de comunicació promogut per les organitzacions amb la finalitat d'establir, mantenir o modificar relacions d'interès mutu amb els públics del seu entorn social, econòmic i polític. Per al desenvolupament d'aquest procés, els professionals de les relacions públiques seleccionen les tècniques més adequades que canalitzin els missatges que volen transmetre als públics de l'organització. Aquest llibre, el primer en llengua catalana que aborda exclusivament el fenomen de les tècniques de les relacions públiques, ofereix un estudi exhaustiu de les diferents eines de les relacions amb la premsa, la comunicació interna, les relacions amb la comunitat, així com de les tècniques transversals, com l'elaboració de discursos o de materials corporatius gràfics i audiovisuals, des d'una perspectiva estrictament pràctica. Així, es converteix, tant per a estudiants como per a professionals, en una guia molt útil per a la implantació de les diferents tècniques de les campanyes de relacions públiques, tant a través del suports tradicionals com dels nous suports interactius multimèdia.

Veure fitxa

Paper 21.00 €
Pdf 21.00 €

La preservació de recursos digitals Alice Keefer i Núria Gallart. Pròleg de Dolors Lamarca

Sinopsi

Els avanços en la publicació electrònica han tingut un impacte profund sobre els models tradicionals de comunicació, distribució, ús i preservació de la informació en general i de la científica en particular. Encara que els documents digitals permeten un accés a la informació incomparablement més fàcil que els tradicionals, aquests han demostrat la seva capacitat de sobreviure per a futures generacions, capacitat encara no comprovada en els recursos digitals. El dilema de la permanència dels recursos digitals ha estat objecte de molts estudis durant l'última dècada però encara no s'ha arribat a una solució, no obstant el progrés realitzat en el reconeixement dels reptes i en l'establiment de bones pràctiques per atallar la pèrdua d'informació, almenys a mig termini. Aquest llibre pretén oferir als bibliotecaris una introducció a l'estat de la qüestió, que comprengui tant els principals obstacles (tècnics, econòmics, institucionals i legals) per a la preservació dels recursos digitals com les iniciatives que cerquen solucions per aconseguir la perdurabilitat d'aquests recursos.

Veure fitxa

Paper 21.50 €
Pdf 21.50 €

Gestió d'oficines de turisme Oriol Miralbell Izard

Sinopsi

Aquest llibre pretén explicar el nou rol que està assumint l'oficina de turisme en les destinacions, alhora que pretén trencar amb el vell tòpic d'associar l'oficina de turisme només als serveis d'acollida i d'informació al turista.

Veure fitxa

Paper 18.00 €
Pdf 18.00 €

Fonaments d'intel·ligència artificial Vicenç Torra i Reventós (coordinador), Lluís Godo i Lacasa

Sinopsi

Els mètodes i tècniques de la intel·ligència artificial són d’ús freqüent en molts dels aparells i programaris existents en el mercat. En aquest llibre es presenten els fonaments d’aquest camp. El llibre comença amb una introducció al que és la intel·ligència artificial, veient-ne diverses definicions i enumerant-ne algunes aplicacions d’èxit (per exemple, el Deep Blue i Stanley). Després, el llibre repassa els diferents mètodes i tècniques desenvolupats en aquesta àrea. Per exemple, els sistemes difusos, les xarxes neuronals, els algorismes genètics i les màquines amb vectors de suport. També s’inclouen un capítol dedicat a la recuperació d’informació (un camp on s’apliquen de forma habitual les tècniques d’intel•ligència artificial) i un altre dedicat als llenguatges de programació Lisp i Prolog. En el llibre s’utilitzen aquests dos llenguatges, que han estat sempre relacionats amb la intel·ligència artificial, per il·lustrar alguns dels mètodes explicats. El llibre està dirigit a estudiants d’informàtica, i, en general, a estudiants d’enginyeries o ciències amb certs coneixements d’informàtica. Tot i que s’inclouen exemples amb els llenguatges Lisp i Prolog no es pressuposen coneixements d’aquests llenguatges.

Veure fitxa

Paper 36.00 €
Pdf 36.00 €

Llenguatge publicitari Josep Rom Rodríguez i Joan Sabaté López

Sinopsi

El llenguate publicitari, títol i pal de paller d’aquest llibre que presentem, és l’instrument que utilitza l’activitat publicitària per a posar en contacte l’anunciant amb el consumidor i, per tant, n’és la seva eina principal. Els recursos verbals, visuals i d’altra índole tenen en la publicitat una naturalesa intensament pragmàtica, per no dir estrictament un valor econòmic: en la publicitat, una imatge, una paraula, un símbol, una música, etc., valen diners. Per aquests motiu el coneixement de les eines i els instruments del llenguatge publicitari per part dels estudiants de publicitat i també dels professionals, és una obligació ètica.

Veure fitxa

Paper 20.00 €
Epub 7.99 €
Pdf 20.00 €

Elements 1 a 12 d'un total de 82