Operacions i processos de producció en turisme

Operacions i processos de producció en turisme

José M. Castán Farrero (coord.), Francisco Azlor Mallor, Ana García González, Joan Miquel Gomis López, Laura Guitart i Tarrés, Ana Núñez Carballosa i Marta Viu i Roig

Col·lecció: Manuals
Número: 133

Dades del llibre

ISBN: 9788497887526
Publicació: 10/2008
Idioma: Català
Format: Rústica
Nombre de pàgines: 214
Mida: 17.0 x 24.0 cm
25.00 €

Lliurament: 10 dies laborables

ISBN: 9788490295984
Publicació: 11/2012
Idioma: Català
Format: PDF
25.00 €

Sinopsi

La competitivitat de les empreses i destinacions turístiques depèn en bona mesura de la seva capacitat per a llançar al mercat productes o serveis (en qualitat i preu) cada vegada més adequats a les necessitats dels clients i respondre eficientment als moviments estratègics dels competidors. Davant d'aquesta situació, la funció de producció ha esdevingut per a l'empresa turística una variable competitiva fonamental, atès que el valor afegit del producte o servei que ofereix, objectiu bàsic de l'empresa, es genera inicialment en aquesta àrea funcional. Amb una doble vessant, teòrica i pràctica, aquesta obra aporta els coneixements inicials necessaris per a identificar les operacions més significatives i representatives que condicionen les decisions estratègiques de l'empresa turística; l'estudi de les decisions tàctiques i operatives; i l'anàlisi de la logística, com a funció que determina l'eficàcia amb que poden organitzar-se i gestionar-se aquests sistemes productius. Aquesta obra es projecta en activitats com la localització d'un centre de producció de serveis o productes turístics, el seu disseny, la seva distribució en planta, la programació d'operacions, la gestió de projectes, les línies d'espera... processos bàsics per a empreses i organitzacions sectorials tan diverses com, entre d'altres, els hotels, càmpings, parcs temàtics, centres d'oci, empreses de transports, espais culturals, aeroports, etc. Es tracta, per tant, d'una obra d'alt interès per a la pràctica totalitat dels estudiants i professionals del sector turístic.

Llibres relacionats