La gestió de la qualitat en el turisme

La gestió de la qualitat en el turisme

Daniel Muñiz Aguilar, Ricard Santomà Vicens i M. Jesús Martínez Argüelles

Col·lecció: Manuals
Número: 242

Dades del llibre

ISBN: 9788491160045
Publicació: 05/2016
Idioma: Català
Format: Rústica
Nombre de pàgines: 336
Mida: 15.5 x 23.5 cm
30.00 €

Lliurament: 8 dies laborables

ISBN: 9788491160151
Publicació: 11/2016
Idioma: Català
Format: EPUB
9.99 €
ISBN: 9788491160052
Publicació: 05/2016
Idioma: Català
Format: PDF
30.00 €

Sinopsi

L’aposta per la qualitat ha esdevingut el centre d’atenció de les estratègies competitives de les empreses i destinacions turístiques. El concepte de qualitat com a orientació al client s’ha establert amb fermesa en la cultura organitzativa, però la posada en pràctica d’aquesta filosofia continua essent un dels elements de la gestió més difícils d’aconseguir. Aquest llibre va adreçat a qualsevol professional del sector turístic –ja sigui el seu àmbit d’actuació públic o privat i el subsector d’activitat en què opera el del transport, una agència o un allotjament– interessat en implantar un sistema de qualitat. Amb aquest objectiu s’exposen els models de referència per a la gestió de la qualitat, prestant especial atenció a les peculiaritats d’aquesta gestió en el sector serveis. A més es detalla com implantar sistemes de qualitat tant en els establiments com en les destinacions turístiques, per tal de definir, sistematitzar i millorar els seus processos productius i de servei el client


Llibres relacionats