Diagnòstic en educació

Diagnòstic en educació

Llorenç Andreu Barrachina (coord.), Jesús Alonso Tapia, Ramon i Duch Almo, Juan Pedro Julián Marzá, Irene Puig Pi, Anna Ristol Orriols, Cristóbal Saborit Mallol, Mònica Sanz Torrent i José Juan Sidro Tirado

Col·lecció: Manuals
Número: 174

Dades del llibre

ISBN: 9788497889711
Publicació: 02/2011
Idioma: Català
Format: Rústica
Nombre de pàgines: 381
Mida: 17.0 x 24.0 cm
32.00 €

Lliurament: 8 dies laborables

ISBN: 9788490298510
Publicació: 07/2013
Idioma: Català
Format: EPUB
11.49 €
ISBN: 9788490290521
Publicació: 11/2012
Idioma: Català
Format: PDF
32.00 €

Sinopsi

El Diagnòstic en Educació és una de les funcions principals dels professionals dedicats a l’orientació educativa. En aquest sentit, un dels objectius fonamentals dels professionals de la psicopedagogia és portar a terme l’avaluació i el diagnòstic individualitzat de la persona per tal de poder oferir-li una resposta el més adequada possible respecte a les seves necessitats acadèmiques, afectives o relacionals. Des d’aquest punt de vista, aquest manual pretén fonamentar les bases per tal de poder planificar i portar a terme l’avaluació i el diagnòstic. És per això que dedica el primer capítol a definir i concretar el Diagnòstic en Educació. El segon, es centra en mostrar els diferents procediments, tècniques i instruments de recollida d’informació. Els capítols següents estan dedicats a l’avaluació i diagnòstic del desenvolupament cognitiu, del desenvolupament personal i social i dels aspectes curriculars. El sisè capítol es dedica a l’avaluació dels aspectes contextuals. Finalment, el setè mòdul es dedica a l’informe socio psicopedagògic com a eina on recollir totes les dades per tal d’enregistrar i comunicar els resultats.

Llibres relacionats