Buy
Bookshop
Estratègies de motivació a l'aula de llengües
AnonymousUser
Index
Estratègies de motivació a l'aula de llengües
Portada
Presentació: en què consisteix aquest llibre i com es pot fer servir
Presentació: en què consisteix aquest llibre i com es pot fer servir
Existeix la motivació?
Contingut del llibre
Modalitat d’ús
Capítol I. Coneixement general
Capítol I. Coneixement general
1.1. Diferents enfocaments sobre la comprensió de la motivació
1.2. La motivació de les persones
1.3. Estratègies de motivació
Capítol II. Crear les condicions bàsiques per a la motivació
Capítol II. Crear les condicions bàsiques per a la motivació
2.1. La conducta apropiada del docent
2.2. Un ambient agradable i reconfortant a l’aula
2.3. Un grup d’estudiants coherent amb unes normes de grup adients
Capítol III. Generar la motivació inicial
Capítol III. Generar la motivació inicial
3.1. Potenciar les actituds i els valors lingüístics dels alumnes
3.2. Fer créixer l’esperança d’èxit dels alumnes
3.3. Reforçar l’orientació envers els objectius per part dels alumnes
3.4. Adaptar els materials docents als alumnes perquè els siguin rellevants
3.5. Generar creences realistes entre els alumnes
Capítol 4. Conservar i protegir la motivació
Capítol 4. Conservar i protegir la motivació
4.1. Fer que l’aprenentatge sigui estimulant i amè
4.2. Presentar les tasques de manera motivadora
4.3. Fixar objectius concrets per als alumnes
4.4. Protegir l’autoestima dels alumnes i fer que augmenti la confiança en ells mateixos
4.5. Permetre als alumnes que conservin una imatge social positiva
4.6. Fomentar la cooperació entre els alumnes
4.7. Generar autonomia en els alumnes
4.8. Fomentar estratègies automotivadores per als alumnes
Capítol V. Arrodonir l’experiència dels alumnes: encoratjar una autoavaluació positiva
Capítol V. Arrodonir l’experiència dels alumnes: encoratjar una autoavaluació positiva
5.1. Fomentar atribucions motivadores
5.2. Donar realimentació motivadora
5.3. Fer augmentar la satisfacció dels alumnes
5.4. Oferir recompenses i notes de manera motivadora
Conclusions
Conclusions
Cap a una pràctica docent sensible a la motivació
El “motivador que ja fa prou”
Un enfocament pas a pas
Explica les teves experiències
Bibliografia
Glossari
Notes
In this book:
Content of the Book
My notes
My highlights
Settings
Font:
- Original Font -
Arial
Courier
Georgia
Palatino
Sans Forgetica
Tahoma
Times New Roman
Verdana
Text size:
Aa
Aa
Reset text size
Background color:
Aa
Aa
Aa
Aa
Interface language:
English (US)
English (UK)
Español
Català
Bookmarks
Highlights
Notes
Facebook
Twitter
LinkedIn
Dictionary
Wikipedia
1
Estratègies de motivació a l'aula de llengües
·