Mercat global i mercat local

Mercat global i mercat local

Implicacions per al multilingüisme de l'empresa

Miquel Strubell i Isidor Marí

Col·lecció: Manuals
Número: 173

Dades del llibre

ISBN: 9788497889605
Publicació: 10/2011
Idioma: Català
Format: Rústica
Nombre de pàgines: 184
Mida: 17.0 x 24.0 cm
16.00 €

Lliurament: 10 dies laborables

ISBN: 9788490290446
Publicació: 11/2012
Idioma: Català
Format: PDF
16.01 €

Sinopsi

'El context econòmic de la llengua catalana es troba enmig d’una transformació profunda, fruit de la internacionalització de la nostra economia (i la de totes les economies del món). Això posa a prova el nostre potencial empresarial, perquè en obrir-se els mercats, al costat de les oportunitats comercials que s’albiren, augmenta l’amenaça que representa la (nova) competència. Ser competitives, doncs, és una condició sine qua non per a les nostres empreses, i no sols per a les que s’aventuren en el mercat exterior, sinó també per a les que pretenen mantenir o augmentar la seva quota de mercat dins dels antics mercats locals i estatal.' Isidor Marí

Llibres relacionats