Emprendre en temps de crisi

Emprendre en temps de crisi

Cap a les noves xarxes de generació de valor

Ana Isabel Jiménez-Zarco, Àngels Fitó Bertran, David Castillo Merino, Ivan Soler Ramos, Joan Torrent i Sellens, Laura Lamolla Cristiansen, Mónica Cerdán Chiscano, Pilar Ficapal Cusí

Col·lecció: Manuals

Dades del llibre

ISBN: 9788490298404
Publicació: 11/2012
Idioma: Català
Format: Rústica
Nombre de pàgines: 302
Mida: 17.0 x 24.0 cm
26.00 €

Termini d'entrega: 8 dies laborables

ISBN: 9788490641927
Publicació: 04/2015
Idioma: Català
Format: EPUB
10.49 €
ISBN: 9788490299463
Publicació: 07/2014
Idioma: Català
Format: PDF
26.00 €

Sinopsi

Estan preparades l'emprenedoria i les micro, petites i mitjanes empreses (MPIMES) catalanes per competir en el nou món global que basa la competitivitat en el coneixement? Ha canviat alguna cosa en el món de les MPIMES que ens faci pensar que podran articular la transformació i el futur de la nostra economia i la nostra societat? O, al contrari, ¿són una espècie social en perill d'extinció? Aquestes són algunes de les preguntes que han inspirat aquest llibre. A partir d'una recerca sobre les empreses catalanes creades en temps de crisi, aquest llibre analitza els determinants i els resultats de l'emprenedoria innovadora i el seu procés de generació de valor en xarxa. Els resultats ens confirmen bones notícies perquè, tot i la crisi, l'economia catalana amplia la seva base emprenedora innovadora, millora el seu procés de generació de valor i evoluciona cap a una xarxa de negocis. Tot un signe d'optimisme per al futur.