Lliurament: 10 dies laborables
La informació d’episodis de crisi situa l’activitat dels actors informatius (mitjans de comunicació i gestors comunicatius de l’administració) davant d’un repte d’extraordinària complexitat. El conflicte pel control i les fonts d’informació o el respecte deontològic i ètic són aspectes transcendents que generen desacords entre actors. Aquest llibre aporta algunes respostes als conflictes professionals esmentats. L’autor detalla les experiències públiques en gestió comunicativa més rellevants de l’àmbit internacional; descriu la legislació, el marc normatiu i els protocols institucionals implementats en les emergències a Catalunya i l’Estat espanyol; i analitza la gestió informativa de l’esfondrament del túnel del metro al barri barceloní del Carmel, el gener de l’any 2005. El lector també trobarà en aquest llibre propostes i consideracions per als actors que gestionen la difusió d’informació en una situació d’emergència. En síntesi, una obra que pot ser d’utilitat per a professionals interessats en les bones pràctiques de la política informativa i comunicativa en casos de crisi.